У свеце музыкі... © Яслі-сад № 5 г.Ганцавічы

 

↓A↑

XX

Змена памеру шрыфта

Усе сучасныя браўзэры дазваляюць змяняць памер шрыфта на старонцы сайта шляхам изменeния маштабу

У большасці выпадкаў для змены маштабу скарыстайцеся камбінацыяй клавіш "Ctrl і +" ці "Ctrl і -"

Так жа можаце выкарыстоўваць камбінацыю "Ctrl і скролл"

Дадатковая інфармацыя даступная па спасылцы https://support.google.com/chrome/answer/96810?hl=ru

 

ДЗЯРЖАЎНАЯ ЎСТАНОВА АДУКАЦЫІ

"ДЗІЦЯЧЫ САД №5 Г. ГАНЦАВІЧЫ"

 

 

статыстыка наведванняў

Яндекс.Метрика

індэкс цытавання

індэкс цытавання

 

 

 

 

У свеце музыкі...


Сустрэча з добрай музыкай-заўсёды свята. Чым раней дзіця даткнецца з яе лепшымі ўзорамі, тым ярчэй будуць яго ўражанні. Як зрабіць, каб музыка выклікала водгук, зацікавіла малога, была зразумелая яму?

У першыя гады жыцця дзіця амаль увесь час знаходзіцца ў асяроддзі блізкіх яму людзей, сям'я здольная развіць яго эстэтычныя пачуцці. Калі вы проста напяваць маляню, ён ужо далучаецца да музычнага мастацтва, хай і недасканалае. Да таго ж вы перадаеце яму часціцу вашага натхнення.

У апошні час страчана такая сямейная традыцыя, як хатняе музіцыраванне з дзецьмі, страчаная звычка спяваць дома хорам. А шкада! Такія першыя парасткі станаўлення музычнай культуры ў сям'і ўмацоўваюць адносіны з дзецьмі. Паспявайце калыханку, калі ўкладваеце спаць малога, вы можаце замяніць словы песні іншымі, называючы яго любімыя цацкі.

У выніку зносін з музыкай дзіцяці перадаюцца яе настрою і пачуцці: радасць і сум, рашучасць і пяшчота. У гэтым сіла псіхалагічнага ўздзеяння музыкі.

Вучыце дзяцей слухаць музыку, выклікайце ў іх жаданне спяваць, танцаваць, гуляць. Калі музыка ўвойдзе ў ваш дом, жыццё ў ім стане святлей і радасней. Тым самым вы наблізіце дзіцяці да вытокаў творчасці, да разумення прыгажосці ў музыцы. Быць можа, прырода надарыла ваша дзіця здольнасцямі, аб якіх вы і не здагадваліся.

Музычныя здольнасці дзяцей выяўляюцца ў кожнага па-рознаму. У некаторых ужо на першым годзе жыцця яны выяўляюцца досыць ярка, хутка і лёгка развіваюцца; у іншых пазней, цяжэй. Здольнасць прайграваць мелодыю голасам, дакладна яе інтануючы або падбіраць яе па слыху на музычным інструменце ў большасці дзяцей выяўляецца толькі да пяці гадоў. Але калі здольнасці не выяўляюцца рана, гэта не кажа аб іх адсутнасці. Вялікае значэнне мае асяроддзе, у якім расце малы. Ранняе праява здольнасцяў назіраецца менавіта ў дзяцей, якія атрымліваюць досыць багатыя музычныя ўражанні. Адны дзеці здольныя развіць высокага ўзроўню музычнага развіцця, іншыя больш сціплага. Важна, каб дзеці з ранняга дзяцінства вучыліся ставіцца да музыкі не толькі, як да сродку забавы, але і як да найважнейшай з'явы духоўнай культуры.

Не кожны малы атрымлівае музычную адукацыю ў раннім узросце. Не варта "цягнуць" дзіцяці ў музыку. Аднак навучыць яго адчуваць і разумець яе можна і без гэтага: трэба разам з малым музыку слухаць. Гэта развівае ў ім музычны слых, пачуццё прыгожага.


Фотаматэрыялы:

 


 


 

 

Тры шляхі вядуць да ведаў: шлях разважанні - гэта шлях самы высакародны, шлях пераймання - гэта шлях самы лёгкі, і шлях вопыту - гэта шлях самы горкі. (Канфуцый)