Парады бацькам па гучанні вершаў © Яслі-сад № 5 г.Ганцавічы

 

↓A↑

XX

Змена памеру шрыфта

Усе сучасныя браўзэры дазваляюць змяняць памер шрыфта на старонцы сайта шляхам изменeния маштабу

У большасці выпадкаў для змены маштабу скарыстайцеся камбінацыяй клавіш "Ctrl і +" ці "Ctrl і -"

Так жа можаце выкарыстоўваць камбінацыю "Ctrl і скролл"

Дадатковая інфармацыя даступная па спасылцы https://support.google.com/chrome/answer/96810?hl=ru

 

ДЗЯРЖАЎНАЯ ЎСТАНОВА АДУКАЦЫІ

"ДЗІЦЯЧЫ САД №5 Г. ГАНЦАВІЧЫ"

 

 

Раздзелы сайта

  • Галоўная
  • Адно акно
  • Аб установе
  • Бацькам
  • Настаўніцкая
  • Сэрвісы
  • Прафсаюз
  • Бяспека
  • Акцыі
  • Здаровы лад жыцця у нашым дзіцячым садзе
  • 2024 Год качества
  • Нашы дасягненні
  • Абарона персанальных даных
  • New
  • ЛЕТО 2023
  • Беларусь помнит
  • Кружковая деятельность
  • Обратите внимание
  • Профилактика насилия
  • ЛЕТО 2024
  •  

    статыстыка наведванняў

    Яндекс.Метрика

    індэкс цытавання

    індэкс цытавання

     

     

     

     

    Парады бацькам па гучанні вершаў


    ПАРАДЫ БАЦЬКАМ ПА ЗАВУЧВАННІ ВЕРШАЎ

    Спачатку верш чытае дзіцяці дарослы, эмацыйна, прыгожа, не спяшаючыся. Звяртайце ўвагу дзіцяці на тое, якія пачуцці, настроі выклікае той ці іншы тэкст. Паспрабуйце прыдумаць разам, чаму паэт напісаў тое ці іншае верш.

    Затым праводзіцца слоўнікавы Праца, г.зн. ўдакладняецца, ці ўсё словы зразумелыя дзіцяці, тлумачацца малазнаёмыя словы і выразы.

    Задайце пытанні дзіцяці па змесце верша, якія дапамогуць яму лепш зразумець тэкст, а Вам праверыць гэта разуменне.

    Не забывайце аб произношениитех гукаў, якія дзіця ўжо ўмее казаць, але не заўсёды яшчэ ўжывае правільна. Неабходна адразу папрасіць прамаўляць усе словы ў вершы дакладна, паправіць дзіцяці, калі гэта неабходна; бо пасля завучвання тэксту гэта будзе зрабіць ужо вельмі цяжка.

    Звярніце ўвагу дзіцяці на інтанацыю кожнай радкі, сілу голасу пры рассказывании вершы, лагічныя націскі і паўзы ў тэксце.

    Гульнявыя прыёмы, якія дапамогуць вам пры гэтым:

    - Завучванне верша ў асобах, драматызацыі. Гэты прыём дапамагае лепшага асэнсавання тэксту, выбару патрэбнай інтанацыі і большай выразнасці прамовы.

    - Гаварэння вершы па-рознаму (весела, сумна, сумна, як робат, радасна …)

     


     

     

    Старайся ведаць усе пра што-небудзь і што-небудзь пра ўсё. (Генры Пітэр Брум)